-5%-os kedvezmény az első vásárlásodra?
Irakozz fel hírlevelünkre!
Kérdésed van? Írj nekünk és felvesszük veled a kapcsolatot!
A terméknek olyan állapotban kell lennie, amilyenben az a vásárlóhoz való megérkezéskor volt. A termék nem lehet használt, felragasztott és nem hiányozhat róla a védőfólia sem. Bontott, használt terméket sajnos nincs lehetőségünk visszavenni.
A rosszul felhelyezett matricákért, illetve a felhelyezés következtében keletkezett bárminemű kárért nem vállalunk felelőséget!
Ha egy termék színe, mintája vagy mérete nem megfelelő, akkor van lehetőség a termék cseréjére.
A cseréhez kérjük először vedd fel velünk előzetesen e-mailben a kapcsolatot a hello@artdea.hu címen a részletek miatt.
A csere csomag postaköltsége a visszaküldőt terheli.
A vásárlástól számított 14 napon belül lehetőséged van indokolás nélkül elállni a vásárlástól. A fogyasztónak jogában áll gyakorolni az elálláshoz való jogát az eladónál levél, vagy e-mail formájában.
Ez esetben a terméket vissza kell küldeni címünkre. Visszaküldést kizárólag az alábbi címen tudunk fogadni: Artdea Trade Kft. 1125 Budapest, Sárospatak út 32.
A termék visszaküldésének szállítási költsége a vásárlót terheli.
Utánvéttel vagy portósan feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy nem tudjuk garantálni, hogy megkapjuk a visszaküldött terméket, ez a választott logisztikai partnertől is függ, kérjük őrizd meg a feladási igazolásokat.
Miután a visszaküldött terméket megkaptuk és megvizsgáltuk, e-mailben vissza igazoljuk, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesíteni fogunk.
Ha jóváhagyjuk, akkor a visszatérítést feldolgozzuk 14 napon belül és az összeget automatikusan jóváírjuk a hitelkártyáján vagy a rendelés eredeti fizetési módján.
Ha még nem kaptad meg a visszatérítést, először ellenőrizd újra bankszámládat. Ezután kérünk, hogy lépj kapcsolatba a hitelkártya-társasággal, mert eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítést hivatalosan is elküldik.
Ha mindezt megtetted, és még mindig nem kaptad meg a visszatérítést, kérjük, lépj kapcsolatba velünk a hello@artdea.hu email címen.
Egyedi elbírálás alapján dönthet cégünk a vételár nem teljes, hanem részleges visszatérítéséről bármely olyan termék esetében, amely nem az eredeti állapotában van, sérült vagy hiányzik belőle olyan okból, amely nem az eladó hibájából ered.
További infomrációkért keress minket a hello@artdea.hu e-mail címen vagy nézd meg az Általános Szerződési Feltételeinket.
Irakozz fel hírlevelünkre!